Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2014 19:33 - Жена-емигрантка
Автор: mvls Категория: Други   
Прочетен: 2696 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 07.07.2014 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Намерих го във фейсбук.

 Българка-Емигрантка

Не ще се обидя, на разни велможи.
Емигрантка съм! Българка. Защо да е срам?
Аз не търкам с…бедра, Парламентските ложи,
Емигрантка-Боец съм...Това си го знам...

А на кой ли ще готвя...На кой ще слугувам,
си е мой емигрантски и личен секрет...
Силикони си нямам и уста не надувам,
сутрин почвам във седем, вечерта е до пет…

И в живота ми, моля, недейте се меси!..
Да, да, Вие депутатке, с мъжкият глас.
И не се лигавете, Парламентски принцеси,
че съм аз Патриотка…по-голяма от Вас…

Аз си храня децата и родители също...
Със заплати и пенсии в света сме за смях.
Тя-България беше страна всемогъща,
заради Вас ми живее, Родината в страх…

Но обичам България! Пак ще се върна!
Аз свободна съм тук! Не съм арестант...
И земята си, родната, пак ще прегърна.
Аз съм Българка!..Точка! Жена-Емигрант…

Красимир Димитров/Кресто Миров/
снимка-мрежа



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mvls - Стихотворението е подписано. И...
18.03.2014 23:07
Стихотворението е подписано. Името на автора и псевдонимът са след стихотворението.
цитирай
2. iliada - Добро утро ,mvls!
01.04.2014 07:19
Но обичам България! Пак ще се върна!
Аз свободна съм тук! Не съм арестант...
И земята си, родната, пак ще прегърна.
Аз съм Българка!..Точка! Жена-Емигрант…

Много хубав стих,но края ме грабна -"Аз съм Българка!....Точка! Жена-Емигрант...."-Да си останеш вярна на Родината, да я обичаш безпределно и да не се отречеш от нея въпреки всичко е за уважение.Едни мои клиентки заминали след демокрацията в Гърция и с години да не искат да се завърнат тук.Знам със сигурност ,че е във възможностите им едно такова пътуване са,но са си бедни,бедни но само духом хора......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mvls
Категория: Други
Прочетен: 80789
Постинги: 22
Коментари: 29
Гласове: 221
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930